cover boek

cover boek

zaterdag 4 september 2010

Het boek ligt in de winkel!

Gisteren had ik voor het eerst mijn eigen boek in mijn handen! Een heel speciaal moment.
Het is een heel mooi boekje geworden, uitgevoerd met harde, glimmende kaft. Een boekje om te hebben en/of kado te geven. Van binnen zijn er mooie versieringen.
Je kunt mijn boek kopen/bestellen in de boekwinkel, het ISBN nummer is: 978-90-6353-580-3.

Gisteren werd ook onze oudste zoon 17 jaar! Het was dus dubbel feest in huis.

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit! En jij straalt helemaal!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Reinie. Het is inderdaad bijzonder, dus vandaar dat ik straal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Annette,
    Het is echt een prachtig boek! Je hebt een vlotte, eerlijke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je, Gerlinde!
    Had je er iets aan voor je eigen leven?
    Lieve groeten van Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Annette,
    Ik zag net op de site van een uitgever dat jij een boek had geschreven over jouw weg met Jezus tijdens je ziekzijn. Ik ben een vrouw van 41 en heb net een periode achter de rug die ik niet voor mezelf had uitgekozen. Maar deze weg ben ik aan de hand van onze Heer, vertrouwend in gegaan. In november 2009 was er bij mij borstkanker geconstateerd en de bekende behandelingen volgden. Ik heb toen het boek glimlach door mijn tranen heen gelezen, dit boek heeft me veel herkenning gegeven. Ik ga jou boek zeker kopen (a.s. is het beurs in Ede ik hoop dat ze het daar verkopen) Ik weet bijna zeker dat ik er veel in zal herkennen en dat dit boekje mij nog dichter bij Jezus mag brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Anette,
    ik heb deze week je boek al gelezen,alhoewel het bij mij iets helemaal anders is vind ik veel vragen die ik me ook stelde,ik heb het lange tijd niet kunnen aanvaarden maar in het geloof heb ik steun gevonden,ik heb vele zaken moeten opgeven maar ben blij wat wel nog kan en nu na je boek te hebben gelezen heb ik nog meer antwoorden op vragen waar ik mee zat.
    Bedankt .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sandra,
    Je zult vast veel herkennen in mijn boek, want jij hebt ook zo'n niet-geplande reis gemaakt. Ik hoop dat je erdoor bemoedigd mag worden. Fijn dat je er samen met God doorheen bent gegaan! Het boek "Een glimlach door mijn tranen heen" heb ik ook gelezen, een mooi boek.
    Mijn boek heeft een hele andere insteek en is meer naar de lezer toe geschreven. Het gaat over de geestelijke worstelingen, waar je tegenaan loopt als er lijden in je leven komt. Ieder hoofdstuk begint eerst met een stuk van mijn eigen verhaal als inleiding op de geestelijke worsteling, daarna een stuk naar de lezer toe, dan een stuk met de Bijbel open en tot slot een paar verwerkingsvragen om over na te denken.
    Ik ben echt benieuwd wat je van mijn boek zult vinden, ik krijg al positieve reacties van mensen, die er veel aan hebben voor henzelf.
    Mocht je me persoonlijk willen mailen, dan kun je mailen naar: eennietgeplandereis@gmail.com
    Lieve groeten van Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Hilde,
    Fijn dat mijn boek jou geholpen heeft! Wat een bemoediging voor mij. Dank je dat je het hebt willen vertellen op mijn blog.
    De vragen waar we mee worstelen bij lijden zijn vaak hetzelfde, daarom kunnen we elkaar daarin herkennen en bemoedigen.
    Ik wens je Gods zegen en nabijheid toe op jouw niet-geplande reis.
    Lieve groeten van Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Annette.
    ik wil je bedanken voor dit prachtige boek.
    Wat jij heb meegemaakt is niet mis, maar als ik lees hoe jullie en vooral jij het heb gedaan samen met God de Vader dan krijg ik een diepe bewondering voor jullie.
    Het heeft mij diep geraakt, vooral hoe je zelf alles heb beleeft.
    Daaruit kan ik heel veel leren, om wat er ook gebeurd vertrouw op God Hij is er altijd.
    Nogmaals dank je wel.
    Gods rijke zegen voor jullie gezin en ook nog gefeliciteerd met jullie zoon.
    17 jaar is toch een mooie leeftijd.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen